18 Kasım 2013 Pazartesi

Toplum olmadan (büyük) içerik alınamıyor

Stoney millet bina gelince toplum ve katı içeriği kurulması önemini hatırlatmak amacıyla birkaç makalelerinde kadar burada geçen hafta teklif etti. Isı sektöründe bir çok aldı. Çoğunlukla, gelen millet kim hissettiğini topluluk içerik olmadan olamaz. Bu kavram için geçen hafta düşündüm de ve ben söylemeliyim, Stoney ile katılıyorum.


Bakın, mesele şu. Web 2.0 dünya Şimdi kendimizi faaliyet, toplum ve içeriği bulmak bir tavuk ve yumurta sorunu haline gelir. Bazı millet size topluluk içerik olmadan olamaz. Diğerleri olmadan topluluk içeriği izin veremem size bildirir. Bence bu daha karmaşık.


Bu içerik olarak görmüyorum topluluk veya topluluk = Içerik =. Sadece içeriği ile başlaması gereken hiç inkar vardır. Sen söyle çünkü insanlar sadece bir site içeriği geçersiz gitmeyeceğim. (Onlar, ama çocuk çok reklam ve rüşvet mal olacak.)


İçerik topluluk çekmek istiyorum ancak bir kez topluluk geldiğinde, daha fazla içerik oluşturmak için gereklidir. Buna karşılık, daha fazla içerik oluşturan daha fazla topluluğa çizmek için orijinal içeriği oluşturulan yeni bir toplum birleştirir. Bir kardan adam oluşturma işi olarak düşünün. Ufacık minicik kartopu (içerik) ile başlar. Kar (Internet) bu kartopu koy ve o yuvarlanmaya başlar. Bu bahçenin rulo olarak, daha fazla ve daha fazla kar alır. Hızla dev kartopu, kardan adam temel olarak hizmet vermeye hazır olur.


Söz konusu iki seçeneğiniz var. İçerik arkasındaki itici güç olabilir veya izin verebilirsiniz (Hayır, teşvik ediyoruz!) yapmak için topluluk. Bu açıdan baktığın zaman, toplumun temel oldukça açık olur. Aslında, toplum pek içerik bakımından rekabet edememek bir şansın.


İçerik üretme sorunu bile dışında toplumun güç düşünün. İçerik insanlar çizebilir, ama toplum onları orada tutuyor. Bloglar Bloglama için değil ama görüşmeyi de Yorumlar alanında okumak kaç kişi var? Amazon.com ürün büyük açıklamalar için değer veriyorsun yoksa sen çizdin tüketici değerlendirmeleri mı? Digg-cekti var olmak güç kaynağı ile ilişkilendirilmiş hiçbir topluluk oldu mi? Tabii ki hayır! Bu sadece başka bir RSS beslemesi olurdu.


Hatta seksi Widget zamanında yazı, içerik ve toplum bu konuda bugün vardır. Büyük bir hit için RateItAll, en eski oluşturulan tüketici inceleme siteleri Web içeriği oluşturur topluma mesaj bahsediyor.


toplumun dört üye gezmek 20.000 sayfaları yüksek kaliteli içerik kaybediyordum. Bence bu içeriği üzerinde topluluk gücünü gösterir.


Hiç kimse, hatta Stoney içeriği önemli değil diyor. Ne yapmaya çalıştığını düşünüyorum, bir toplum inşa bir sürü iş alır insanlar hatırlatmak olduğunu. Bir bakıma kendini içerik yazılı daha fazla iş alır. Öte yandan, genellikle iyi toplum geliyor içerik değeri değerli yatırım yapar.


Bence bu sorunu köpek sallama kuyruk olabilir. Topluluk içeriği oluşturur, topluluk içeriği oluşturur. Biri hariç diğer konsantre bir hata olur.


Neden ilk etapta bir topluluk var içeriğidir. Ancak, Jennifer, dedi spot bulunmaktadır. Neden zor zorlanmak sonra zaman zaman sonra? Sadece izin topluluk içerik daha hızlı ve daha rahat olabilir daha verimli bir şekilde güncelleyin.


Sonra zaman istemciler "test" yeni siteler için sordum, geribildirim paha biçilmez oldu. Sonra tüm site, içerik ziyaretçi getiren hakkında fikir. Dışarıda tüm gets çok bayat girişi olmadan çok hızlı bir şekilde.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder