6 Kasım 2013 Çarşamba

Arama motoru pazarlama haberleri - 17 Şubat 2010

17 Şubat 2010 - navigasyon: Makaleler - okuyucuları tepki - Video - küçük Biz Talk


Güncel kalmak için daha fazla yol: RSS Tweet This! Twitter


Muhtemelen arama anahtar kelimelerinizi beyin fırtınası için çok kaynakları kullanın, ancak müşterileriniz ürünleriniz için arama yolunu değiştirmek için başlıyor nereden biliyorsun? Müşterilerinizin söylediklerini için dinledi mi? Pahalı odak grupları ve anketler müşterilerine dinlemek istedi, ancak o zaman geçti zamandı. Günümüzde, sosyal medya konuşmaları dinlemek ve çözümlemek amacıyla, arama anahtar sözcükleri de dahil olmak üzere birçok...


Hangi tüm pazarlama çabaları üzerine inşa mavi parmak kelimelerdir. Anahtar kelime araştırma araçları, insanların büyük arama motorlarında ne aradığını içine değerli bilgiler sağlar. Ama sadece bir tam ve dikkatli ve iyi planlanmış bir anahtar kelime araştırma sürecinde ilk adım araştırma araçları vardır. Kelime Discovery ve Wordtracker gibi büyük araçlar veya bile Googlenın araçları her niyet arama, ancak bilgi analiz ve anahtar kelime organizasyonu ile biraz çıkarılabilir olduğunu söyleme...


Bir arama motoru pazarlama şirketi, biz genelde organik arama motoru optimizasyonu için geldiğinde müşterilerine ve potansiyel bir temel felsefe sorular ve arama reklamcılığı ödedi. Şirketinizin amaçları ve benzersiz bir durum zor bir göz, orada gerçekten bu sorulara somut bir cevap değil.


Bunlar Google söndürmek quiz yanıtları bulunmaktadır. Bu gözden geçirme Google site mimarisi işleme uygun yolları öneriyor ne görmek için kullanışlı bir yoldur...


Anahtar kelimeler Holy Grail olabilir ama makale anahtar kelimeler sürekli izlemek için gereken kafasına çivi vurur. Web sitesi üzerinden trafik kontrolü, odak grupları ve tag bulutlar hedef kitleniz kullanarak hangi anahtar kelimeler bulmaya için mükemmel. Başka büyük uç sürekli rakip analizi yapıyor ve hangi anahtar kelimeleri bulma rakiplerinizin son derece için de sıralaması.


Sanırım ne steveplunkett deyiş ismin yanı sıra fazladan bir adım varlık aramak için insanlara söylemek olmaz başka nedenleri vardır. Pontiac durumunda, rekabetin kendi sitenize trafik kazanç ve Google Adwords Reklamları ile görüş "pontiac" anahtar kelimeler üzerinde teklif tarafından sway Pontiacın stratejisi kaldıraç başardı. Sonra da nerede Pontiacın sitesini fazladan bir adım olduğu ve fazladan bir adım ile kontrol vazgeçmek için fazladan bir adım eklemek kötü bir fikir olduğu noktaları hem de sürdürmek bir blog yazısı tarafından outranked organik durum gösterdi.


Sık sık analytics-ecek nokta insanlar aslında domain.com arama, Melissa ile kabul eğilimindedir. Bu gerçekten çok halk arama ve Adres çubuğunu kullanmak yerine tıklayarak bir göstergesidir. Şüphesiz onlar-si olmak belirli bir küme olarak kendi ana arama ve daha sonra Internet olduğunu sanıyorum.


Sanırım hala etki alanım için çevrimdışı malzeme eklemek olabilir, ama belki bu birçok insan aslında kullanacağı bir doldurulmuş anahtar kelime etki alanlarından hareket etmeliyiz, daha büyük bir göstergesi olan.


"Kola" ve "akşam yemeği-gazlı-şeker-soft-içme" etki alanı adı olarak kullanmak? Kişiselleştirilmiş arama gerçekten çıkarmak, o zaman belki de biz bir başka "Florida" görürsünüz?


Sadece biraz alaycı benim yorum için özür dilerim. Bu tartışma retro. Kimse bakmak ya da süpermarket dışında denetlediğinizde verilen kupon tutmak? Off kupon kayıt bandı arkasından gözyaşı. Kişiselleştirme yeni bir şey. Ve bina ve hizmet markası ile istediğiniz her şeyi deneyebilirsiniz daha Superbowl - bir reklam yerleştirmek için para bende olsaydı. Gördüğüm kadarıyla örnek birçok Bayi olabilecek bir b2c şirket, Distribütörler ve onlar gibi onların dağlı sitelerin çok bir arama mümkün olduğunca yukarı gelip bir rakip üzerinde bir arama varlık seen karşılaşma istiyorum. Bu nasıl ve neden Kişiselleştirme yönünü görüyorum. Emlak web - ve potansiyel olarak iyi bir yolu kapma hakkında olduğunu gerçekten kişisel bir şey değil. Şimdi, superbowl reklam satın almak için para yoktu - süpermarket Kuponlar ve online Kuponlar daha iyi - iş kadar bu strateji yerine deneyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder