12 Kasım 2013 Salı

Bırakılan sıralaması için en genel neden: çoğaltma

Art arda benim satış ve danışmanlık personel kendilerini yinelenen içerik kullanarak yapabilirsiniz açıklayan bulmak ve arama motoru sıralamasını olumsuz yönde etkiler ve müşteri sıralaması basit bir hata nedeniyle yeniden oluşturmak zorunda kalmadan görmek çok üzücü. Sonuç olarak, o zaman bu yazı yazmak ve umarım birçok yanıltılmış Web sitesi sahiplerinin ortadan kaldırmak olduğunu hissettim.


Neden bütün bir makale yinelenen içerik basit bir şey yazmak? Eh belki bu gibi görünüyor ve birçok web sitesi sahipleri kendilerini çoğaltılması gri bölgede bulmak kolay değil çünkü; nerede bilmiyorlar herhalde onlar sıralaması tehlikeye atıyorsun ya da değil.


Tanımlanmış, Umarım bu makale biraz daha kolay okunur yapmak bir soru-açısından gördüğümüz en sık yinelenen içerik sorunları bölgesel dağılımı aşağıdadır. Ne de olsa, bu yinelenen içerik kuralları okumak heyecan verici hayallerim yok.


A: Büyük arama motorları, kullanıcıları için en kaliteli içerik sağlamak için bir çaba onların arama motoru sonuçlarının kalitesini artırmak sürekli çalışıyoruz. Zaman yinelenen içerik arama motorları tarafından dizine alınır, değerli ve işlemci gücü boşa. Sonuçta, arama motorları-si olmak kütük parçası sonuçta içeriği ilk olarak, olmadı site lehine kendi veritabanından yinelenen içerik kullanılan siteler veya inanıyorum, büyük online geçmişi olan bir site. Ayrıca, büyük arama motorları ile ilgili o kadar çok yinelenen içerik spam son birkaç yıl içinde oluşturulan after kötü bir tat vardır. Sonuç olarak, yinelenen bir Web sitesi gönderdiğiniz kelimenin tam anlamıyla bir etki kara bir suç olduğunu; arama motoru özellikleri antipati spam tarafından gamed daha fazla şeyler vardır.


A: Site silindiğinde, tüm yeni Web sitesi benzersiz içeriğe sahip ve benzersiz bir amaç oluşturmak istemiyorsanız, tek seçenek olur. Yani, hala eski site teşvik içine koymak çaba bir 301 yeniden yönlendirmesi kullanarak, yeni Web sitenizin etki alanı için etki alanı işaret ederek boşa gitmesini değil emin olabilirsiniz Web sitesi silerek dedi. 301, Onlar eski sitesini ziyaret ettiğinizde, göreceksiniz Google ve diğer arama motorları bir sunucu protokol tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Protokol aslında içerik eski siteden yeni sitede bulunabilir ve bu tüm trafiği kalıcı bir iletim olduğunu söylüyor. 301 yeniden yönlendirmeleri uzak sadece trafik veya gelen bağlantılar olabilir bir Web sitesi shutting dan kayıplarını en aza indirmek için en iyi yoldur.


A: Evet, en geri ve en uzun online oldu Web sitesi seçmek çok önemlidir. Bunu söylemek Google yerleşik Web siteleri lehine eğilimi nedenidir; Onlar bir süre olmuştur, iyi backlinked ve genel olarak olumlu bir geçmiş gibi görünüyor.


Kararınız ne olursa olsun, her bir Web sitesi için yeni bir etki alanı geçişi tehlikeli bir adım olduğunu anlamak önemlidir. Googlenın ünlü kum bu. Sanal gerçekten güven bir anlamlar etki yaş dikkate Google algoritması bir bölümünü temsil ifade sadece overused bir dönüş olduğunu. Yeni Web siteleri genellikle 6 ay bir yıl önce önemli sıralaması belirgin gerektirir; Bu tür Gönderilerin sitemizde zorlamak için Google görünür geçiş bir haktır. (Google büyük bir Web sitesi kaçırmak göze alamaz çünkü) belli ki popüler ve hızlı bir şekilde meşru bağlantı popülerlik bir sürü kazanç siteleri kolayca kum önlemek olacaktır ama bu yaygın bir senaryo değildir.


A: Bağlantı popülerlik başka bir Web zaman 301 kullanılır ama ne kadar bu pass-over-ecek yarar Web sitesi gibi bir harf ile ayrı ayrı dalgalanma geçer. Genellikle ki dalgalanma sadece popülerlik bir etki alanından diğerine farklı içerik/konu ile geçtikten sonra mevcuttur. Bu durumda, bağlantı popülerlik özdeş bir Web sitesine yönlendirilir ben parası neredeyse kayıpsız olmasını bekliyoruz.


Tanımı: içerik bir Web içinde görünen başka bir yerde aynı Web sitesinde veya başka bir yerde Internet üzerinde çoğaltılamaz.


A: Hayır, büyük arama motorları yinelenen içerik bulmak istiyorsunuz muhtemeldir çünkü senin değil içerik kullanarak telif hakkı kaygıları bir yana, (varsa) sıralaması acı çeker. Sonuç olarak, oluşturduğunuz sayfa çoğaltılamaz bayraklı ve en azından görmezden. Sayfa sitenizin genel itibarını bile devalüasyon. Güvenilirlik bir daha az inanılırlığını sitesine (isterseniz belirli bir sıralama yapışmasını) kalarak, daha sert bir zaman sahip eğilimindedir bu yüzden Googlenın algoritması kritik bileşenidir.


A: Hayır, çoğu zaman yinelenen içerik içerik yönetim sistemi (CMS) bir şablon içinde kullanılan miktarı düzeydedir. Ancak, çok sayıda nerede metin yüzde 90ını yineleniyor ve sadece % 10 benzersiz bir sayfa kullanılarak oluşturulan sayfalar varsa, bazı değişiklikler yapmak için bir neden yok. Bence her sayfanın web sitesi içinde katalogları dışında benzersiz içerik çoğunlukla oluşan ve alışveriş arabaları nerede metin sadece tekrar tekrar yeniden sahip olmak çok önemlidir.


Ne olursa olsun durumunuza yapmak emin senin yer, çok sayıda iyi kendiniz veya, arama motoru optimize edici (SEO) optimize edilmiş benzersiz içerik oluşan sayfalar içerir.


A: Endüstri standart formül yoktur ama yüzde devlet olsaydı en az %70-in belgili tanımlık sayfa-meli var olmak tamamen çoğaltılması herhangi bir endişeniz engel olmak için benzersiz söyleyebilirim. Sen-ebilmek var olmak daha az % 70 ile kaçmak mümkün benzersiz içerik ancak bu ateşle oynamaya öneririz. Her halükarda, bu istatistik ihtiyacı güçlü bir kaynak sağlamak için niyeti ile oluşturulacak oluşturduğunuz her sayfası beri tartışmalı; sonra tüm arama motorları planı sadece küçük bir parçası olan-ziyaretçiler gibi onlar bakın ve ürün veya hizmet satın almak için ihtiyacınız var!


A: Evet ve Hayır. Evet yinelenen içerik ama hayır bu sen sade bir şekilde bu tarafından cezalandırılmış olası değildir çünkü Bloglar çoğu arama motorları bu uygulama şu anda cezalandırılmış olur zararlı içeriği bulmak için bu ek yöntemler. Yani, arama motorları bu yinelenen içerik işlemek için bir yol var mı dedi. (En gelişmiş arama motoru seçmek) Google yinelenen günlüğü deftere nakilleri kendi algoritması en popüler nakil sağlamak için Ana sayfa olarak sıralaması sonuçlarını seçer bir Web sitesinde bulduğunda bekliyoruz. Başka bir deyişle, en gelen bağlantıların sayısını veya spidered nakil URL ilk attains sıralaması sayfa olacaktır.


Bu bloglar ile yabancı için aşağıdaki bir örnektir nasıl bir blog kolayca 3 mükerrer tek bir makalenin sahip olabilir. Bu senaryoda, son SEO Blog "SEO yanıt #12" adlı bir makale yayınlanmıştır. Bu yazı gönderdikten sonra hemen 3 yerlerde yayınlanmıştır: bir kez ev (çünkü en son makale) sayfasında, kendi sayfasında kalıcı bağlantı amaçlar için ve üçüncü "Yerel arama" etiket içinde ikinci bu ilanıyla ilgili bir konu.


Gelecekte blog sistemleri özellikle Mesajını etiketli arama bölümünde yer alan üst NO INDEX etiket eklemek için bir seçenek sunacak bekliyoruz. Ne de olsa, her ek etiket arama motorları yakında Yoksay veya NO INDEX etiketi gerektirir beklediğiniz bir şey yinelenen bir sürümü oluşturulan bu makalede ekledi.


Eminim yinelenen içerik ile ilgili her soruya kapağı yoktu ama StepForth gördüğümüz en sık sorulan soruların üzerinde dokundu oldukça eminim. Yinelenen içerik bir soru ya da başka bir SEO soru gönderin isterseniz gönderme sayfamıza gidin ve en kısa zamanda yanıt vermek için çaba; büyük olasılıkla bir yazı biçimi veya SEO blog gönderme.


Ross Dunn, CEO, StepForth Web Pazarlama A.ş., bir web pazarlama şirketi 1997 yılında kurulmuş ve Victoria, British Columbia, Kanada dayanan olduğunu. StepForth son derece başarılı, hedeflenen sonuçları sağlamak için müşterilerine üstün arama motoru optimizasyon hizmetleri sağlar. Ross Dunn, web tasarım ve işletme yönetimi bir geçmişi olan bir Sertifikalı Internet pazarlama ve iş stratejileri (CIMBS) olduğunu. Yetenekli personel ile birlikte geniş Internet deneyimini StepForth en iyi sonuçları ile eş anlamlı bir isim yaptı.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Ross Dunn, CEO, StepForth Web Pazarlama A.ş., bir web pazarlama şirketi 1997 yılında kurulmuş ve Victoria, British Columbia, Kanada dayanan olduğunu. StepForth son derece başarılı, hedeflenen sonuçları sağlamak için müşterilerine üstün arama motoru optimizasyon hizmetleri sağlar. Ross Dunn, web tasarım ve işletme yönetimi bir geçmişi olan bir Sertifikalı Internet pazarlama ve iş stratejileri (CIMBS) olduğunu. Yetenekli personel ile birlikte geniş Internet deneyimini StepForth en iyi sonuçları ile eş anlamlı bir isim yaptı.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder