1 Ekim 2013 Salı

Google Hide Toolbar PageRank Puan?

feature_pagerank.gifTEDci, üzerinde yönetmek WebmasterWorld PageRank araç çubuğundan kaldırmak için bir teklif içeren bir WebmasterWorld iplik başladı.Diye açıklıyor, PageRank puanı araç genellikle SEO ve Web yöneticileri tarafından yanlış güncel olmayan bir ölçü olduğunu.


As ı see it, PR (PageRank) = PR (Halkla ilişkiler), Google araç çubuğu PR raporu çevresinde tutan temel nedeni buydu. Marka. Görüntü. Mindshare.We gördüm birkaç PageRank dolandırıcılığı ve hatta bazen hatalı veriler, insanlar hala endişeyle PageRank güncelleme beklerken. Ama biz de biliyorum, "bağlantıları satın." gelince PR nihai çözüm değil Birçok üst çentik SEO Toolbar PageRank gitmesini istediğini biliyoruz. 24 Saat içinde çözüldü bir ihracat bug - çıktı 28 Mayıs 2005 te tüm PageRank verileri kaybetmiştim.Tabii ki, ne zaman PageRank hakkında konuşurken, biz Danny ne olduğunu Google PageRank başvurmalısınız? Bir Kılavuzu için arama & Webmasters.Now, tüm bu dedi, ne düşünüyorsun? Toolbar PageRank-meli var olmak gone? Bu Googlenın PR (Halkla ilişkiler) kampanyaları zarar verir mi? Bahse girerim orada kedi içinde Google bu konu hakkında savaşır. google reklam fiyatları Bu zor bir karar ama sonuçta, PageRank araç çubuğundan kaldırılması gerektiğini hissediyorum.WebmasterWorld Forum tartışma.


Nasıl daha fazla web savy kullanıcı izleyebilirsiniz... Onun olsun yolu googlenın net vs hakkında hiçbir fikrim yok insanlar ne PR biraz biliyorum insanlar izlemek için?


Çok uzağa PageRank tarafından takıntılı için geldim. Bilsen bile olsa da, bir Web sitesinin popülerlik, çabuk karar yararlı bir SEO Danışmanı bar her zaman güvenilir ve güncel değil. Bu dalga PR nefret anlamıyorum. İnsanları seviyorum ne onlar önce idolleştirmişti yakmak düşünüyorum.


Çok faydalı buluyorum. Onlar araç çubuğundan istiyorlar - ancak searchstatus tapa kalmalıyım ve diğer PR araçları kontrol kaldırabilirsiniz.


Ben tüm çıkarılmasını almak için onun çok eski ve hatalı. Daha iyi yanlış ve yanlış bilgi, site harika PR henüz yok bu yüzden böylece site ve kullanıcı zararına hav korku veren haberdar etmek ama yeni bir URL çıkmak bilmiyorum insanlar verir.


Google PR!!! Büyük bir ikilem. Yahoo ve MSN arama motoru kullanan kullanıcıları değer PR diğer yandan ne olacak biliyorum insanlar için bu karar noktası mı?


Antika ve klasik carsFood/içecekler için - PR2 konuk sonrası gerekli pazarlama planı yardım


adwords uzmanı
facebook reklam vermek
facebook reklam
facebook sponsorlu reklam
google adwords hesap yönetimi
google adwords

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder